Active Beauty
Giving Friday byl letos rekordní

Giving Friday byl letos rekordní

Listopad se ve společnosti dm tradičně nesl ve znamení dobročinnosti. V rámci letošní aktivity Giving Friday věnuje společnost 3 miliony korun na podporu dětí rodičů samoživitelů.

5 % obratu z Giving Friday putuje organizaci Fandi mámám

Pomoc místo slev, to je motto Giving Friday. V minulých letech se dobročinná aktivita, jež má být kontrastem ke slevovému šílenství Black Friday, setkala s velkým zájmem ze strany zákazníků a ani tento ročník nebyl výjimkou. Giving Friday se letos uzavírá rekordními čísly. Pět procent z obratu společnosti dm v den konání aktivity, tedy 27. listopadu, věnuje organizaci Fandi mámám, která podporuje děti rodičů samoživitelů.

Letos to odpovídá 2,2 milionu korun. „Získanou částku jsme se s ohledem k současné situaci, která je náročná pro mnoho lidí, zvláště pak pro samoživitele, rozhodli navýšit. Celkem tak dm na podporu dětí rodičů samoživitelů věnuje 3 miliony korun,“ říká Jiří Peroutka, manažer komunikace společnosti dm drogerie markt. „Jsme vděční svým zákazníkům, že ani tato nelehká doba jim nebere chuť pomáhat,“ dodává. Celkově tak za všechny tři ročníky dobročinné aktivity Giving Friday darovala dm 6,7 milionu korun.

Děkujeme všem zákazníkům, kteří svým nákupem v listopadu tuto dobročinnou aktivitu podpořili.