Menu

Noční péče

Vyspěte se do krásy

Home » Krása » Noční péče - 10.2018

Během noci probíhají regenerační procesy v celém těle. Kvalitní spánek zlepšuje náladu, produktivitu, koncentraci, ale pozitivně působí i na pleť.

Spánek je nezbytný pro naši dobrou náladu a zdraví, protože ovlivňuje pocity, vzhled a výkon. Pokud se špatně vyspíme, cítíme se celý den zvadle, nesoustředíme se a snadno se rozčílíme. Ale na spánku závisí také kvalita naší pokožky, imunitní systém nebo hmotnost. Z vědeckého zkoumání vzešlo, že ženy, které dlouhodobě spaly maximálně pět hodin denně, přibraly během deseti let průměrně o 0,7 kilo více než ženy, které spaly sedm hodin každý den. Při nedostatku spánku reagují buňky v těle hůře na hormon inzulín a kvalitní odpočinek podporuje mimo jiné také látkovou výměnu v těle.

Pokožka slouží v noci pohotovost

„Potřebuji se vyspat do krásy.“ Co se dříve zdálo prázdnou frází, dnes čím dál více slyšíme z úst lékařů i vědců jako fakt. Zatímco spíme, do těla se vyplavuje hormon růstu, který zodpovídá za regeneraci buněk. Při nedostatečném spánku na sobě začneme dřív či později pozorovat kruhy pod očima, bledou pleť, vrásky nebo suchou pokožku.

Regeneraci pleti během noci můžeme podpořit nočními krémy. Ty obsahují účinné látky, které zabraňují odbourávání kolagenu, který obnovuje buňky a posiluje vazivové tkáně. Před samotným nanesením opět nepodceňujte vyčištění pleti, aby se mohly všechny látky dobře vstřebat. Uvidíte, že po každovečerním pečujícím rituálu budete usínat s mnohem lepším pocitem.

 

Jak se vyspat do krásy?

  • Rytmus
    Nepravidelná doba, kdy jdeme spát, přejídání nebo alkohol narušují spánek. O víkendech bychom se měli snažit usínat ve stejný čas jako přes týden, abychom nenarušovali spánkový režim, který si mozek nastavil.
  • Péče
    Pečující produkty zintenzivňují zkrášlující spánek, protože účinné látky mají dostatek času na působení. Pořiďte si proto noční krém, ale také sérum a masku, které díky dlouhému účinku dokáží malé zázraky. Dokonce i na zuby existují různé produkty, které během noci posilují zubní sklovinu a odstraňují zbarvení.
  • Sport
    Lehké cvičení odpoledne nebo v předvečer vám pomůže usnout, ale náročné tréninky si dopřejte minimálně čtyři hodiny před usínáním. Anebo je nechte až na ráno, kdy skvěle nastartují tělo a zlepší vám náladu na celý den.
  • Meditace
    Při koncentraci na dýchání se uvolní celé tělo i mysl, člověk se při tom takzvaně vydýchá. Z těla se odplaví stres a myšlenky se zklidní. Pouhých 30 minut na klidném místě před usínáním úplně postačí.
  • Strava
    Také strava ovlivňuje náš spánek. Tvaroh a krůtí maso obsahují aminokyselinu tryptofan*, která reguluje spánek. Zelená listová zelenina jako zelí, špenát, řeřicha nebo kapusta nám pomohou se díky vysokému obsahu hořčíku zklidnit. Naopak se večer vyvarujte kořeněným pokrmům, kofeinu a alkoholu.

 

Noční pracovníci

Koncentráty.  Séra nebo ampulky obsahují bohatě vyživující účinné látky ve vysoké koncentraci. Nejčastěji se jedná o cenné oleje, které pleť vyživí, nebo kyselinu hyaluronovou, která napumpuje pleť hydratací. Séra a koncentráty se vyrábějí dokonce i pro obočí. Zatímco vy spíte, vysoce účinné látky pracují na plné obrátky, abyste se probudili v celé své kráse.

Masky. Během spánku vykonávají masky svou práci. O pleť pečují a hydratují ji. Intenzivně čisticí masky používejte spíše ráno, protože na noc by pleť zbytečně vysušily.

Krémy.  Zatímco denní krémy díky UV faktoru chrání pleť, noční krémy podněcují regenerační procesy pokožky. Kromě toho ji zklidňují a zvláčňují.

BUCH TIPP Sérum na řasy

Sérum na řasy v tubě 183 DAYS by trend IT UP zajistí účinnou ochranu a výživu před samotnou aplikací řasenky. Využít jej však můžete také jako noční péči pro vyživené a  krásné řasy.

 

BUCH TIPP Noční krém

Noční krém Balea Beauty Therapy s kyselinou duo-hyaluronovou a Juvenessence™ (výtažek z chaluh) pleť zpevňuje, hydratuje a zvyšuje její pružnost.

 

BUCH TIPP Pleťová maska

Pleťová maska LVLY s extraktem z cenného manukového medu nabije vaši pleť novou energií, osvěží ji a rozzáří.

 

 

Nahoru
OKDalší informace