Active Beauty
Kosmetika připravená přímo na míru

Kosmetika připravená přímo na míru

Od profesního života přes lásku až k celkovému životnímu stylu: Ještě nikdy nebyl důraz na opravdovost tak velký. Namísto zastaralého rozdělení rolí a kariérních modelů se nám nabízí nespočet možností k seberozvoji. Individualizace údajně dosáhla svého vrcholu a má rozhodující vliv na celou společnost. A to nejen v ohledu na profesní a osobní život, ale také v tom, co rozumíme pod pojmem krása. Žádný propojující ideál, který byl tak všudypřítomný za dob supermodelek jako Kate Moss, Cindy Crawford, Naomi Campbell nebo Claudia Schiffer, tu naštěstí již dlouho nemáme.

Neustálé srovnávání se a následování jakéhosi vzoru, který vyznává majorita, je z dlouhodobého hlediska nudné a zároveň frustrující pro každého, kdo se s ním nechce nebo nemůže ztotožnit. Doba sociálních médií nám nabízí nekonečnou možnost výběru. Plnoštíhlí, hubení, sportovci, milovníci přehršle šperků i vyznavači
přirozené krásy najdou na internetu své spřízněnce s podobným ražením. Nyní se důraz na rozmanitost a autenticitu přenáší i do offline světa.

Osobní vzorce krásy

Změny v pohledu na krásu přicházejí také z kosmetického průmyslu. Zatímco ještě nedávno se všechny produkty soustředily na zamaskování nedokonalostí, aktuálně jdou spíše směrem podtrhnutí osobních předností. Pečující i zkrášlující produkty by tak měly především zvýraznit osobní kouzlo daného člověka. Samo sebou, že k tomu občas vedou různé cesty. Koneckonců každá s sebou přináší jiná přání, požadavky i předpoklady.

Již během 20 let mohou vstoupit na scénu genetické testy, které by na poli nejen individuální krásy hrály velkou roli. Například v medicíně by nám genetika mohla pomoci navrhnout nejvhodnější léky nebo terapii, abychom se současně vyhnuli vedlejším účinkům. A v kosmetice by nám testy našly ideální pečující produkt s individuálně zvolenými účinnými látkami.

Individualita z kalíšku

V dnešní době regály v obchodech doslova překypují nekonečnou nabídkou produktů, aby si každý zákazník našel opravdu to, po čem jeho srdce prahne.

Vybírat si můžeme z krémů určených pro suchou, mastnou, smíšenou, aknózní, mladou, zralou i citlivou pleť. U pudrů najdeme v nabídce až dvanáct odstínů, barvy na vlasy pokrývají kompletní škálu tónů i s drobnými nuancemi, přičemž se dále dělí dle formy a způsobu použití. Také máme možnost namíchat si svůj osobní parfém či si díky základním surovinám vyrobit vlastní tělový krém nebo deodorant.

A v neposlední řadě také některé obchody dávají svým zákazníkům občas možnost spolupodílet se na vzniku nového zboží nebo ovlivnit jeho výběr.